come inside us

Awelog Cymru

Jak wielką moc ma wiatr? Rozwiewa wątpliwości i problemy, skupia na sobie całą uwagę. Zaprasza mnie do tańca, a ja ulegam mu całkowicie.. Niepewność naszych kroków zmienia się w zuchwałe tango, znika strach, tańczymy wolni.

How great is the power of the wind? It blows doubts and problems, takes all my attention. Invites me to dance, charms me and clouds. I give in to the wind completely. Our insecure steps, change into saucy tango, my fear disappears. We are free, we dance, me and wind.












pics Szymuś i Ala
see u soon xoxo

6 komentarzy

  1. wiatr uspokaja :). świetnie wyglądasz i świetne zdjęcia. Zazdroszczę takich widoków. Tam jest przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) uspokaja zdecydowanie, przypomina mi, że są sprawy ważniejsze i potężniejsze niż moje ja :)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia <3 ubrania świetnie kontrastują z tłem dając niepowtarzalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny Krajobraz! :)
    Miejsce wyglada fantastycznie, pierwsze zdjecie jest piekne !:)

    OdpowiedzUsuń